Πρωτοετείς Φοιτητές

Πρωτοετείς Φοιτητές

Ηλεκτρονικός οδηγός για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, σε συνεργασία με τα αντίστοιχα τμήματα, έχει δημιουργήσει έναν ηλεκτρονικό οδηγό για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες. Ο οδηγός παρέχει πληροφορίες σχετικά με την εγγραφή, την ενεργοποίηση λογαριασμού, την έκδοση ηλεκτρονικής ταυτότητας και άλλα σημαντικά θέματα.

Εγγραφές Νεοεισαχθέντων (Πρωτοετών) Φοιτητών

(Πληροφορίες - Οδηγίες - Δικαιολογητικά - Ερωτήσεις)

Απαιτούμενα Δικαιολογητικά Εγγραφής Νεοεισαχθέντων (Πρωτοετών) Φοιτητών

Eνημερώνουμε τους ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ φοιτητές του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 ότι μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής τους θα πρέπει να προσκομίσουν από 11/9/2023 έως και 22/09/2023 τα παρακάτω δικαιολογητικά ως ακολούθως:

1. Αίτηση ηλεκτρονικής εγγραφής (θεωρημένο με το γνήσιο της υπογραφής, εάν σταλεί ηλεκτρονικά ή με courier)
2. Μία (1) φωτογραφία έγχρωμη
3. Φωτοαντίγραφο του απολυτηρίου λυκείου
4. Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής ταυτότητας
5. Πιστοποιητικό γέννησης (μόνο για άρρενες)
6. Υπεύθυνη δήλωση μη εγγραφής σε άλλη σχολή και γνησιότητας δικαιολογητικών (έχει αναρτηθεί ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της Σχολής)
7. Έντυπο ενημέρωσης για συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων (έχει αναρτηθεί ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της Σχολής).

Τα ανωτέρω δικαιολογητικά μπορείτε να τα προσκομίσετε στη Γραμματεία Προπτυχιακών Σπουδών της Ιατρικής Σχολής, με τους ακόλουθους τρόπους:

1. Με Courier ή Ταχυδρομείο
2. Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας email: pro-gram@med.uoc.gr. Στην περίπτωση αυτή θα μας καταθέσετε τη φωτογραφία δια ζώσης εν ευθέτω χρόνο.
3. Με φυσική παρουσία στη Γραμματεία Προπτυχιακών Σπουδών καθημερινά από 12:00 έως 14:00, στις παραπάνω αναφερόμενες ημερομηνίες.

Γραμματεία Προπτυχιακών Σπουδών
Στοιχεία επικοινωνίας
Τζωράκη Ελευθερία: 2810.39.4510
Μηναδάκη Χρυσούλα: 2810.39.4927

 
      • Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής (παραδίδεται εκτυπωμένη)

    Στην περίπτωση που υπάρχουν λάθη στα στοιχεία του φοιτητή στην ηλεκτρονική αίτηση, η τελευταία να συνοδεύεται από βεβαίωση ταυτοπροσωπίας στοιχείων από το ΚΕΠ.

      • Βεβαίωση Διαγραφής

    (Η Βεβαίωση Διαγραφής θα αποστέλλεται, υπηρεσιακά, από τη Σχολή – Τμήμα προέλευσης. Θα κατατίθεται από τον φοιτητή μόνο στην περίπτωση που έχει ολοκληρώσει ο ίδιος τη διαδικασία διαγραφής του από την προηγούμενη Σχολή – Τμήμα εγγραφής του).

    • Φωτοαντίγραφο τίτλου απόλυσης
    • Μία (1) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας
    • Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας ή διαβατηρίου.
      • Πιστοποιητικό Γέννησης (μόνο για άρρενες)

    που θα χρειαστούν πιστοποιητικό για αναβολή στράτευσης (την έκδοση του οποίου μπορείτε να ζητήσετε από τον αρμόδιο Δήμο ή από κάποιο Κ.Ε.Π.), ή κάποιο άλλο επίσημο έγγραφο όπου να αναγράφεται ο Αριθμός Μητρώου Αρρένων.

    • Οι εισαγόμενοι-επιτυχόντες Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης

οφείλουν να υποβάλλουν στη γραμματεία εκτός των ανωτέρω δικαιολογητικών, επιπλέον βεβαίωση Δήμου των Νομών Ξάνθης, Ροδόπης ή Έβρου, στα δημοτολόγια των οποίων είναι γραμμένοι.

Έλληνες του Εξωτερικού (Ομογενείς)

Οι επιτυχόντες της ανωτέρω ειδικής κατηγορίας οφείλουν οι ίδιοι να καταθέσουν για έλεγχο στις Γραμματείες των Σχολών και Τμημάτων επιτυχίας τα δικαιολογητικά τους, προκειμένου να εγκριθεί και να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους.

(Εγκύκλιος Υπουργείου: Πληροφορίες, Οδηγίες, Διαδικασία Εγγραφής, Απαιτούμενα Δικαιολογητικά, …)

Ειδική κατηγορία εισαγωγής με Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΕΠΑΛ
Επιτυχόντες που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Νεοεισαχθέντες Φοιτητές

(οι πρώτες ερωτήσεις...)

Πότε και πώς θα γίνουν οι εγγραφές των νεοεισαχθέντων (πρωτοετών) φοιτητών στην Ιατρική Σχολή;

(1ο Στάδιο)

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης θα πραγματοποιηθεί μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, στη διεύθυνση: https://eregister.it.minedu.gov.gr/

Ποια έγγραφα θα παραλάβω μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής μου;

Έγγραφα θα παραλάβω από τη Γραμματεία μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής μου στο Τμήμα Ιατρικής.

1. Δυο (2) Βεβαιώσεις Σπουδών (πιστοποιητικό ότι είστε φοιτητής/τρια)με τον Αριθμό Μητρώου (Α.Μ.) σας.

2. Έντυπο με Οδηγίες Ενεργοποίησης Λογαριασμών Πρόσβασης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Κρήτης με τους σχετικούς κωδικούς.

3. Με τους κωδικούς αυτούς:

  • θα έχετε πρόσβαση στην εφαρμογή Eduportal, η οποία αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος και σας παρέχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης και αλληλεπίδρασης με τη Γραμματεία του Τμήματος μέσω WEB. Μέσω του Eduportal θα μπορείτε:
    • να ανανεώνετε την εγγραφή σας στο τρέχον εξάμηνο και συγχρόνως να υποβάλλετε τη δήλωση προτίμησης μαθημάτων, εντός της τιθέμενης προθεσμίας, η οποία θα ανακοινώνετε από τη Γραμματεία του Τμήματος,
    • να έχετε πρόσβαση σε στοιχεία που αφορούν στα μαθήματα που προσφέρονται και στις βαθμολογίες των μαθημάτων στα οποία έχετε εξεταστεί, και
    • να αιτείστε στη Γραμματεία του Τμήματος την έκδοση βεβαίωσης σπουδών, αναλυτικής βαθμολογίας,πιστοποιητικών, κλπ..
  • θα μπορείτε να αιτηθείτε ηλεκτρονικά στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, την έκδοση της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (πάσο), η οποία χρησιμοποιείται και ως Δελτίο Μειωμένου Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ) για όσους το δικαιούνται.
  • θα μπορείτε να αποκτήσετε Ιδρυματικό Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (e-mail).
  1. Μια (1) Βεβαίωση Στρατολογίας για τα αγόρια, που έχουν προσκομίσει επίσημο έγγραφο με τον Αριθμό Μητρώου Αρρένων, για την αναβολή της στράτευσης
Πώς μπορώ να αποκτήσω Ιδρυματικό Ηλεκτρονικό e-mail;
Πώς μπορώ να αποκτήσω την ακαδημαϊκή μου ταυτότητα (δηλ. πάσο και φοιτητική ταυτότητα);
Ακαδημαϊκή Ταυτότητα (πάσο)

Για να αποκτήσετε ακαδημαϊκή ταυτότητα θα πρέπει να υποβάλλετε ηλεκτρονικά την αίτησή σας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση academicid.minedu.gov.gr.

Για να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε την ηλεκτρονική αίτησή σας θα χρειαστείτε τους κωδικούς πρόσβασης (username – password) που σας δόθηκαν από τη Γραμματεία Προπτυχιακών του Τμήματός μας κατά την εγγραφή σας.

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα διαθέτει ισχυρά χαρακτηριστικά μηχανικής αντοχής, και ασφάλειας έναντι πλαστογραφίας. Επιπλέον, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχει ισχύ για όσα έτη διαρκεί η φοιτητική ιδιότητα, και να καλύπτει πολλαπλές χρήσεις, επιπλέον του Φοιτητικού Εισιτηρίου (Πάσο).

Οι ταυτότητες θα παραδίδονται στο σημείο παραλαβής που εσείς θα επιλέξετε κατά την υποβολή της αίτησής σας, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Οι νέες ταυτότητες αναγράφουν την ακριβή περίοδο ισχύος του δικαιώματος του Φοιτητικού Εισιτηρίου. Στην περίπτωση που δεν δικαιούστε Φοιτητικό Εισιτήριο, η κάρτα επέχει θέση απλής ταυτότητας.

Πότε ξεκινά το χειμερινό εξάμηνο;
Πότε και πώς θα δηλώσω τα μαθήματά μου;

Κατά την εγγραφή σας θα πάρετε από τη Γραμματεία ένα έντυπο με τους κωδικούς με τους οποίους θα έχετε πρόσβαση στην εφαρμογή Eduportal

Η ανωτέρω εφαρμογή, η οποία αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, σας παρέχει τη δυνατότητα να ανανεώνετε την εγγραφή σας στο τρέχον εξάμηνο και συγχρόνως να υποβάλλετε τη δήλωση προτίμησης μαθημάτων, εντός της τιθέμενης προθεσμίας, η οποία θα ανακοινώνεται από τη Γραμματεία του Τμήματος.

Τι είναι οι "Σύμβουλοι Σπουδών / Συνήγορος του Φοιτητή" και πως μπορούν να με βοηθήσουν;

Ενημερώνουμε τους φοιτητές της Ιατρικής Σχολής ότι έχει οριστεί για κάθε φοιτητή ένα μέλος Δ.Ε.Π. που θα λειτουργεί ως Σύμβουλος Σπουδών για όλα τα έτη των σπουδών του.

Το έργο των Συμβούλων Σπουδών είναι να καθοδηγούν και να υποστηρίζουν τους φοιτητές στο πρόγραμμα σπουδών τους αλλά και σε προσωπικά προβλήματα που σχετίζονται με τις σπουδές τους, καθώς και να υποδεικνύουν στους φοιτητές τον βέλτιστο τρόπο για την επίτευξη των ατομικών τους στόχων σε κάθε επίπεδο των σπουδών τους. Στα προχωρημένα έτη των σπουδών, οι Σύμβουλοι θα βοηθήσουν τους φοιτητές να διαμορφώσουν την καλύτερη δυνατή αντίληψη για την επαγγελματική τους ζωή.

Ο θεσμός είναι προαιρετικός, ενθαρρύνονται ωστόσο οι φοιτητές να έρθουν σε επικοινωνία με τους Συμβούλους τους καθώς είμαστε σίγουροι ότι η ακαδημαϊκή συμβουλευτική θα συμβάλλει σημαντικά στην επιτυχία των σπουδών τους.

Τι είναι η "Φοιτητική Μέριμνα" και πως μπορούν να με βοηθήσουν;

Γραφείο Φοιτητικής Μέριμνας

(Το Πανεπιστήμιο Κρήτης, μέσα από τα Γραφεία Φοιτητικής Μέριμνας, υποστηρίζει και προωθεί δράσεις στήριξης των φοιτητών, καθώς και δράσεις για την πνευματική καλλιέργεια και την προσωπική ανάπτυξη τους, ενώ τους βοηθάει να διερευνήσουν αλλά και να βιώσουν τις διαφορετικές πτυχές της φοιτητικής ζωής…)

Που θα απευθυνθώ για τη Σίτιση μου;

Οι φοιτητές/φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Κρήτης έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση για δωρεάν σίτιση στα φοιτητικά εστιατόρια.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Που θα απευθυνθώ για τη Στέγασή μου;

Οι φοιτητές/φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Κρήτης έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για δωρεάν στέγαση.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Υπάρχουν υπηρεσίες Συμβουλευτικής Υποστήριξης των Φοιτητών;
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare